Nästan frisk

Känner mig så mycket piggare  och fräschar idag. Fräsch i kroppen alltså inte till det yttre då ser jag snarare förjävlig ut. Men det ska vi snart fixa till, en dusch är allt som behövs.

Håller alla mina tummar för att jeans leggingsen dimper ner i brevlådan idag, Mandeldesign skickar nämligen varorna samma dag man beställer om man lägger ordern innan 15.00 vilket jag gjorde. Skulle verkliggen behöva lite nya kläder känner jag. Måste ta mig in till stan för en shoppingtur snart, iofs är jag i stan rätt mycket då jag går i skolan där men tid till shopping finns oftast inte tyvärr.

Nejhe, nu väntar duschen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du börjar bli bättre :)

Postat av: Nellie

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 20:31:35
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback