Tooorsdag

image400

Jag tycker det ser ut som Gud hört våra böner och tänker ge oss sommarvärme hela veckan lång. Härligt! Jag väntar ohc längtar efter att man ska kunna gå barnbent, skippa legginsen lixsom. Luften behöver värmas upp ytterligare för att det ska funka utan att frysa. Matsäcken är packad, stallet here I come. ska bli kul att göra en liten utflykt faktiskt : )

I eftermiddag hoppas jag på att vi ska in en vända till Norrköping för lite shopping. Present till syster som fyller 18 imorgon och sen lite skräp till mig själv. Lite härliga sommarlinnen vore på sin plats.

Kommentarer
Postat av: Linda

Är som sagt avundsjuk på dig som får vara ute hela dagen. Kul med shopping i eftermiddag =)

Postat av: Anna

Inga jätte temperaturer.
dom säger ju att de ska bli 20-25 grader så vi hoppas. :)

2008-05-08 @ 17:10:21
URL: http://liillan.blogg.se
Postat av: Fani

idag vare ju verkligen helt sinnesjukt fint väder alltså, SOMMAR-känslor hej hej menar jag 8) haha ^^ vart det en tur hit till norrköping sen eller och vad blev det för snygga sommarlinnen isf? ;) puss raring!

2008-05-09 @ 03:07:26
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback