Grillfest

Först var vi en runda i stan igår, Chrille, mamma pappa åh jag. Skulle kika lite på en dator och sedan inhandla lite nytt inför sommaren. hittade ingen dator jag fastnade för så det är bara att leta vidare. Fock dock med mig hur mycket kläder som helst hem. Allt från HM, visar bilder på det imorgon. Vi hann bara hem och byta om för att sedan bege oss mot Linda och Micke där det blev grillfest. Man kunde sitta ute i t-shirt långt in på kvällen och det vara precis lagom varmt i skuggan. Vi grillade korv och drack gott. En kall cider var precis vad man behövde i värmen. Det var hur trevligt som helst, som alltid. Vid 11 tiden traskade jag och min man hemåt. Barfota!

image407
Tiger var självklart med :)

image408
Micke, Linda och Chrille

image409
Elin och andreas

image410
Så här var jag klädd i stan, bytte dock klänning inför grillpartyt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket för bilderna, det var snällt =) Vad har ni gjort för kul idag då?

Postat av: Linda

Hehe det är konstigt att killarna är så rädda för sol, Micke har nämligen också legat inne i stort sett hela dagen. Jodå lite solning blev det allt men jag är fortfarande långt ifrån brun =( Får se hur länge det dröjer tills man kan sola igen.

2008-05-11 @ 17:11:43
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Anna

Håret vart skit snyggt passar dig jätte bra.
Å grattis till dig och Chrille

2008-05-11 @ 22:29:47
URL: http://liillan.blogg.se
Postat av: Fani

skitsnygg outfit, verkligen! jättefräsh och sommrig och ditt hår är verkligen WAAH :D puss

2008-05-12 @ 00:13:11
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback