1 Maj

April månad sprang iväg och nu är det maj, ett steg närmare sommarn, semester, sol och bad. Härligt värre. Något första maj tåg blir det absolut inte för mig. Jag har planer på att städa lite, köpa lite glass och bara lata mig.

Gårdagen var toppen, vi hade Valborgsfirande på Ängslyckan med sång, korvgrillning och bolibompadraken som kom på besök. Glass till efterrätt och en väldigt lugn dag med lite barn. Slutade vid 4 och fick skjuss hem till Chrille. han hade fixat och donat hela dagen med mat, städning och allt som behövdes för en trevlig valborg. Han är duktig min man. När Elin och Andreas kom grillade(elgrill alltså, här är vi inte olagliga) vi på balkongen, det var helt underbart gott. Tänkte ta en kubbmatch efter maten men vi hann inte långt förens det började regna och vi gick in. Spelade lite spel, pratade och drack goda drinkar. Kvällen slutade dock tidigt då Christian hade jobb som väntade idag. Men det var jag iallafall hur roligt som helst :)

Kommentarer
Postat av: Fani

låter som det var en mysig dag på dagis och grillning är ju typ 1 maj/valborg-sysselsättningen nummer ett haha ;) vi grillade massa korv, så gott ju! låter som du haft en skön första maj gumman :) puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback