Underbara torsdag

Christian har mått mycket bättre idag vilket har vart skönt för mig. Har kunnat prata med honom, vilket inte gick igår. Båda två har vart hemma idag och bara myst. Alla borde få ha en dag sådär mitt i veckan uatn jobb och bara vara. Äta lång härlig frukost, titta på film och bara njuta av varandra.
Jag var så trött idag att jag sov middag förut, var verkligen superskönt att gosa ner sig under täcket och frömma bort några timmar, blev inte sämre av att jag fick sällsakp av både katt och man. Hela vår lilla familj samlad :)

Elin och Andreas var här och lånade lite filmer, och gosiga som dom är hade dom köpt med sig största godispåsen vilket var väldigt välkommet här hemma. Både christian och jag var sugna på godis, men lata lilla jag orkade inte åka och handla. Så dom var verkligen räddare i nöden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt och kul me att få godis bara sådär.
Vill också ha en sån dag, men de finns för få tyvärr.

Snart är det helg :)

Postat av: Fani

mjo, egentligen är det ju roligast att storhandla en massa mat(inklusive en hel del godis & gott med förstås) då man har så det räcker till det liksom, vilket man inte direkt alltid har. det ska jag göra imorrn, behövs verkligen nu vill jag lova! jo det snöade sa almir, fast det var rätt sent dårå, maybe you were asleep hehe :) ne eller hur, nån snö vill vi ju inte ha! träningen var jättekul & lärorik, ska bli så kul att komma igång med det nu alltså, im so excited hihi :D skönt att bara va hemma & mysa ju, håller med, man borde ha en sån dag i veckan då man bara är liksom. oh vad trevligt det lät med katten, killen & nergosad i sängen, mys på den! 8) :) shysst att era polare köpt godis åt er ju, inte illa inte ;D puss hade bäst!

2008-03-06 @ 23:54:20
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback