Torsdag

Har haft fullt upp med jobbet, därav dålig bloggning. Ska strax bege mig iväg på arbetsintervju, är inte spciellt nervös faktiskt, som tur är. Sedan måste jag snabbt som attan ta mig iväg till Ängslyckan, Hallonet. För det skulle vara en hel massa barn idag och eftersom jag är iväg är Jenny och Carina ensamma tills jag kommer. Ikväll har jag stängingen och kommer inte vara hemma förens efter 6.

Klickade hem skärgårdsdoktornboxen igår, efter ett långt velande fram och tillbaka slog jag iallafall till. något måste man ju unna sig ;) Håkans skiva dimper nog ner i brevlådan idag också, härligt med mycket post. Har ju redan lyssnat lite på några låtar och skivan har ju fått topprecensioner.

image370

Kommentarer
Postat av: Fani

ja, snö är mysigt tills julen, men får man någon snö då? nej, men då man vill ha vår, då kommer förstås snön fallandes ner från himmlen. man har lust att ställa sej och skrika "it's to late man!" haha x( jasså, visste inte att håkan hade en ny skiva på G, men fan vad najs då! eller hur, grillat knäcker det mesta liksom, doften, smaken och känslorna av sommar :) jasså haha, man kanske inte ska underskatta "wear it" då, kan vi dra en slutsats av ;) haha åh tack tack *fniss* xD eller hur, nystädat är verkligen skönt, får hoppas jag kan hålla det fint här hemma nu då hehe. hoppas arbetsinterljuvn gick bra då och så nu har du äntligen beställt boxen, hoppas den är bra med ;D fast du kanske sett det mesta redan? :) jättesöt bild på dej, med den fina baskern på ser jag ;) pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback