Tisdag

Tisdag betyder sovmorgon för mig och min darling, ligga kvar och gosa i sängen för att sedan gå upp och äta frukost tillsammans. underbart :)

Igår gick jag åh mötte chrille när han slutade jobbet. och så köpte vi faktiskt med oss mat från Grillen hem, ingen av oss hade någon insperation till vad vi slulle äta, så hamburgare blev perfekt. Var hurlänge sedan som helst som jag åt det så det var extra gott. Vi hade tvättstugan igår , så där var hela eftermiddagen förstörd. men gud vad det var skönt att slänga sig i soffan framför Design Simon och Tomas på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Fani

åh mys på tisdagar då med andra ord ;D sounds nice. mmm, grillen har så jäkla mkt gott ju, där har man käkat ett par gånger haha :D mat som man inte ätit på länge blir ju extra gott. hade braa puss!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback