Tisdag.

Igårkväll när vi satt och tittade på tvn hörde vi något knastra under bordet, det var lilla Bono som hittat en ostbåge att äta. Så nu har de lilla livet för första gången i sitt liv ätit ostbågar. och hon tackar inte nej till fler ;)

Har vilat upp mig ordentligt nu(hoppas jag), var meningen att jag skulle följt med älskling till jobbet imorses(vid 9 tiden för att vara exakt) och köpt frimärken. men orkade jag det? NEJ. Kroppen tog emot, var helt slut, ögonlocken slog igen så det var bara att ligga kvar i sängen och sova 45 minuter till. Är riktigt rastlös nu efter influensan och känner att det kryper i kroppen och att jag måste göra nått snart. Skulle jobbat imorgon eftersom det är studiedag, men de barnen som skulle komma avbokade i fredags så än så länge är jag ledig då.

köpte föresten första säsongen av I en annan del av Köping i onsdags, och fytusan vad den är bra :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej, jag har lite tråkigt, så här kommer lite glädjespamm. Jag ville bara säga att du är underbar precis som du är! Jag vill också önska dig en skitbra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback