Sunday morning

Klockan är strax efter tio och vi har både hunnit vakna, gå upp, äta frukost för att sedan krypa ner i sängen igen. Christian ligger fortfarande kvar och sussar så sött medans jag traskade upp med Bono som tycker vi var urtrista som bara låg i sängen. Hon ägnade sig därför åt att stänga sovrumsdörren, öppna den med både våld och skrik för att sedan stänga den igen. Har jag nämt att hon är en katt ?! Lite svårt att tro, men så är det faktiskt. Dock beter hon sig mer som en upprorisk tonåring.

Kommentarer
Postat av: Jessica

skönt att höra :) jag vet inte riktigt faktiskt, jag har inget speciellt planerat. själv då gumman? Kisssses

Postat av: Fani

ja precis, har sett två/tre avsnitt utav "andra avenyn" & det är ju riktigt bra faktiskt! :) va, var det 249 för hela tre säsonger? :O det är ju skit-billigt isf! lustigt att vissa dvd-boxar är så dyra & andra inte. haha jasså, till och med mamma är helt inne i desperate housewifes. jo men det verkar väldigt bra faktiskt, det är ju inte helt främmande för mej heller. syrran är som galen i det hon med & har tittat lite med henne hehe :) samma här! gult har man liksom börjat gilla på senare tid sådär. ja perfekt på sommaren då man blivit lite brun, snyggt som fan ;)(Y) hade bäst puss & kram

2008-03-11 @ 03:26:37
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback