Skit trött

Är helt slut i kroppen och i huvudet. Jobbat hela dagen, stått ute och frysit i snöstormen medans ungana lekt och aldrig vill gå in. Blä och åter blä. Skulle börjat 10 imorgon och haft en skön härlig sovmorgon, men nu blir det att komma till frukost vid halv 8. Ska vara på småbarn imorgon, gosigt med alla bebisbarnen. Har faktiskt en favoit där, fast man egentligen inte "får" ha det. Men han ska jag självklart gosa och leka med lite extra. Idag när jag skulle gå hem efter ihopslagningen av alla avdelningar, blev han superlessen och ville inte ens krama mig som hot för att jag skulle stanna. Dom är skapligt smarta trots sin ringa ålder.

Onsdag imorgon vilket betyder Christians lediga dag, längtar som en tok efter den karln just nu. Skulle behöva en stor famn att krypa upp i, bli omhållen och varm. Men det får vänta tills imorgon.

På Fredag blir det en shoppingruda utan dess like. Min härliga lön trillar in imorgon och när jag öppnade lönebeskedet känns det verkligen värt alla timmar på dagis. Jag ska inte ens kolla på prislapparna utan bara köpa det jag tycker är snyggt, bara för att jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är en härlig känsla.
fast tyvärr är man nog lite för snål mot sig själv ibland.
Blir nog lite shopping nu när jag åker till Karlstad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback