Skärtorsdagen

Biblioteksfärden gick faktiskt helt okej och vi kom fram hyffsat fort iallafall. Änderna blev matade och det tyckte tjejerna var superkul även om det själva åt upp hälften av brödet. dom skrattade och försökte ropa på ankorna. En hel flock lyckades dom locka till sig trots att det nog mer berodde på maten än på deras röster. Vi överlevde också själva bibblan där vi blev bjudna på både fika och godis vilket tjejerna inte tackade nej till. De var helt slut i benen så jag fick mer eller mindre dra dom till bussen. Att åka buss hade varit det roligaste på hela utflykten var de båda överens om. små barn roar sig lätt ;)

   image363
Här matas det förfullt!


Kommentarer
Postat av: Fani

låter som utflykten gick bra med andra ord, vill också jobba på dagis alltså, älska barn säger jag bara! :) även om man lätt tröttnar på det hela, det är ju inte alltid man är pigg på att ta hand om små barn då man t.ex är jättetrött själv, men det är ju oftast roligt & alla barnen är alltid så gulliga & roliga. kommer ihåg då jag åkte buss med mina dagis barn, det tyckte dom också var skitkul, haha ^^ pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback