Shoppingtime

Min lillasyster jenny och jag tog oss en tur in till Norrköping igår i hopp om att få shoppa med oss något hem. Vädret var verkligen toppen, jag klarade mig i bara skinnjacka och pumps utan att frysa. och det är inte dåligt det inte. Nu till shoppingen. Jag hade egentligen bara tänkt köpa lite nytt smink men när man går runt och kikar och INTE ska köpa något annat hittar man ju hur mycket som helst. Köpte en massa smink och sminkborstar, kommer ju alltid till användning lixsom. Ett blommigt linne från HMs barn avdelning fick följa med, likaså en vanlig svart kofta från HM. Lite under kläder från Gina är ju också alltid bra att ha, så 3 färgstarka trosor blev också mina.

Det var ungefär det som shoppades för min del, systerystser köpte 2 linnen(ett betalade dock jag åt henne), lite smink och en bh. Känns som om det blev en lagom shoppingtur utan att bränna allt för mycket pengar.

image351
Här syns min lavendelfärgade tshirt som kom med hm beställningen.

   

image356
Här är nytillkommlingen i min skofamilj,
inga äkta converse dock.
Dessa kommer bli vår och sommarfavoriter.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, jag vill så gärna färga fast helst hos en Frissa :) Men jag kan ju iofs testa själv. Kanske idag, får se :) Åh, vart köpte du skorna? De var ju jättefina! Vill med ha! Haha, :D kisses!

Postat av: Fani

hehe good ;D ja det var jättetrevligt & ne champagne är då aldrig fel ;) ja men precis, små förändringar i håret märks ju de med & jag tycker det blev jättesnyggt med skiftande slingor sådär, håret ser mer livfullt ut liksom :)(Y) mitt hår är ju inte heller så mkt förändrat direkt, kortare & tjockare lugg bara, men som du säger, det gör mkt för helheten hehe :) skinnjacka & pumps var det längesen man kunde gå ute med, äger dock ingen skinnjacka men det är ju en annan femma haha ;p sminkborstar & sådant är ju jättebra att ha, det har man alltid mkt användning för. då man inte ska köpa några kläder hittar man alltid en massa, know the feeling, så svårt att stå emot ju :p jättesöta skor, älskar converse-liknande skor, har flera stycken men dom slet jag ut i sommras ;p puss gumman!

2008-03-05 @ 12:43:44
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback