Helgen som varit

I fredags skulle vi egentligen gått på Elin och Daniels födelsedags fest, men christian mådde inget vidare så vi fick tacka nej i sista stunden. Jag somnade redan vi kvart över 8 så jag hade nog inte varit så trevligt sällskap. Men jag hade ju jobbat sen halv 7 på morgonen. Skulle slutat vi 1 men tog gick över till en annan avdelning och jobbade till 4.

Vaknade upp superförkyld igår, verkligen inget roligt. Men det vara bara att traska upp och städa lite här hemma inför kvällen. Vi tog oss också ner till Ica för att shoppa hem lite gott. Det blev grönsaker med dipp, chips, ostbollar och chilinötter. Mycket uppskattat kan jag lova : ) Jag höll mig till pepsi hela kvällen och det är ju inte fel.
Linda och jag kollade Melodifestivalen medans micke, chrille och andreas spelade tvspel. Rätt låt vann iallafall, alla vi som var här höll med om det. Vi satt och pratade och hade det supertrevligt hela kvällen. Bono var dock sur som vanligt när uppmärksamheten riktas mot andra håll än åt henne, men det är glömt idag.

Varit en seg söndag, tittade på Solstorm alldeles nyss men blev grymt besviken. Gillar boken men filmen var konstig och svår att hänga med i. Ingen jag rekommenderar.

Ska kasta mig i soffan och vila en stund, en hel veckas arbete väntar. påskpyssel, påskkärringar och gud vet vad :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra helg i alla fall.
Ja de var rätt låt som vann om man tänker inom ESC, annars kommer inte sverige vidare från kvalet haha.

Postat av: Linda

Jag kan hålla med om att man blev lite besviken på Solstorm fast den var väl okej ändå. Händer i veckan? Jobb varje dag?

2008-03-16 @ 21:01:52
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Fani

synd att det inte blev nå födelsedagspartajande då & träligt med förkyldningar, de kan dessvärre vara svåra att bli av med ju :/ själv är jag också lite små förkyld just nu. oh grönsaker med dipp..och pepsi, yummie! tycker dock inte rätt låt vann, hejade på BWO, men charlotte var helt okej hon med :) solstorm, vilken film är det nu igen? :O älskar svensk film! pusspuss raring hade bäst

2008-03-16 @ 22:32:07
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback