Gläntan

Gick supersuper på Gläntan, som vanligt. Dom klarar sig så bra själva och leker och har sig. Gud måste ha hört mina böner, barnen protesterade och ville vara inne på förmiddagen så jag slapp snön. Härligt, härligt!Skulle jobbat där imorgon med med Lisa på Smultronet bytte till sig mig eftersom dom hade en öppningstid och jag känner alla barn, är inte lätt för en "ny" vikarie att öppna första gången man är där. Så imorgon blir det tidig uppstigning men som tur är slutar jag vid halv 2. Jag bli mysigt att gosa lite med småbarnen imorgon, när jag sedan har jobnb på Gläntan resten av veckan.

Nu väntar jag på att min man ska komma hit, han skulle bara hem och mata kissemissen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ner på torsdag och stannar tills måndag.
Robin har praktik så de försvinner mkt tid om dagarna :)

Postat av: Fani

åh, sånt kan va jobbigt ja, då det är snö ute och de andra dagisfröknarna tycker de ska va ute och kippa frisk luft mest hela tiden, maha :p tur att du fick stanna inne i värmen då ;) har föresten snöat för fullt här idag med, vädret nu för tiden alltså, man upphör då aldrig att förvånas! hoppas du hade en bra dag i övrigt sötnos :) puss&kram!

2008-03-18 @ 03:03:42
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback