GLAD PÅSK PUSS!

image364

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa jag åker hem på måndag eftermiddag.
Robin har ju praktik sen nästa vecka å träningar så ja åker hem till mig :)

Postat av: Fani

hihi tack :D ja det finns alltid något nytt gott att bli sugen på ju, maha ;D eller hur, en soffa utanför gina för killarna att hänga i medans vi shoppar loss låter som en alldeles utmärkt ide ju ;) (y) naw vad gulligt, kan tänka mej det :D jo jag menar det, det är verkligen underbart att sova med den man älskar, då sover man som en prinsessa ;) ser ut som vi får en snöig påsk i år, men what the heck, vi får trösta oss med lite (mkt) godis ;) gud vilken jättesöt bild på dej måste jag säga, söt mössa eller är det en basker? och fint du sminkar dej. pusspuss raringen!

2008-03-21 @ 16:25:32
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback