Fast i det gula


Jag vill ha dessa underbara gula pumps och trippa omkring i nu till våren :)

Kommentarer
Postat av: Fani

hehe ja det var lika roligt som vanligt ;D naw tack sötnos, gullig du är :) ärligt :O trodde jag de flesta hade faktiskt, verkar som "andra avenyn" blivit väldigt poppis & så menar jag. jo det är helt okej, har ju inte sett så mkt, men det verkar bra! it's cute boys in it, and that's always a plus , haha ;D ja jo det är sant, skärgårdsdoktorn är ju ett gammalt program så det är väl förmodligen därför det är billigare med. ja, får ladda hem desperate housewifes som sagt ;) i know, man känner sej helt enkelt fräshare & snyggare då ju. gula pumps är något jag verkligen vill ha, finns ett par snygga från new yorker skvallrade min kompis om, ska in & kika :D hade bääst puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback