Torsdag, men det känns som fredag!

Halv sju är klockan, om en timme ska jag infinna mig på Ängslyckan och servera frukost till mina hungriga barn. jag är dock redan färdigklädd och redo får att trippa iväg. När christians väckarklockaringde halv 6, vaknade jag och föröskte allt för att han skulle ligga kvar bara några minuter till. Men nej det gick inte. Så då tog jag min lilla kissemisse under armen och klev upp. Skönt att slippa stressa, nu kan jag i lugn och ro gå till mamma och pappa och lämna kläderna jag ska ha i eftermiddag.

Idag ska vi till Vibjörnsparken och flyga drakar, jag hoppas det blåser lite så barnen får upp sina drkar i luften.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja det kan jag tänka mig =) Antar att du är ganska trött i huvudet efter en dag med högljudda små barn? Jag får önska mig dåligt väder i veckorna i sommar och fint på helgerna ;) Skönt mer röd dag imorgon, då känns det ju som fredag idag =)

Postat av: Linda

Hehe nja fotomodell vet jag ju inte, men tack =) Vad ska ni hitta på idag då?

2008-06-06 @ 08:43:41
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Fani

hihi yes, jag fick sommarlov i torsdags minsann & det ska firas ikväll vill jag lova ;D vissa har ju lättare & vissa svårare för att bli bruna dessvärre ja. ärligt, det kan man nästan inte tänka sej, att det var kill-glajjor :) oh på cubus alltså, ja det låter bra det tycker jag ;) det var jättefint! haha ja jag gillar att ta pics på maten, ser ju så läckert ut 8) vilken duktig dagisfröken du är hihi :D puss!

2008-06-07 @ 14:34:17
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback