Så var den dagen över...

Slutade jobbet tidigt idag. Jessica och jag hade bestämt att ha glassdejt idag,
men vädret var inte det bästa så det blev en fikadejt istället.
Började att gå en promenad och uppdatera oss om vad som hänt den senaste tiden.
 Satte oss i Vibjörnsparken men höll på att blåsa bort.
Jessica berättade om studenten och jag fick lite flashbacks.
Jag fick träffa Maximus för första gången, och vilken söt liten lurvig sak han är :D
Fikade och sedan följde Jessica med hem till Bono när jag skulle ge henne mat.
Skönt att hon också är ledig samtidigt som jag då alla andra jobbar.

Jessica i sin nya frill :)


Nu på kvällen följde jag med mamma och pappa in till stan för att handla blommor,
fick en blomlåda och krukor i tidigt födelsedagspresent av farmor,
så nu har jag köpt blommor till den. Kommer bli superbra :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har bara fått idag av min älskling, och det var ett objektiv till min systemkamera, så är skit nöjd. ska firas i helgen av släkt och familj :D hihi



Haft en bra dag?



kramar

Postat av: jessica

Ja, jag vill verkligen :) Ja, det var jättekul idag! :D Måste ses snart igen! Kissses

2008-06-10 @ 22:56:36
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback