Midsommarfest

Hela dagen lång har varit som ett enda kalas på dagis. Redan vid nio började midsommarstången kläs och kransarna att bindas. Det tog ett tag men den blev så fin så fin. Dansen gick väl sådär då vi vuxna fick ta varsin liten och bära på, men det skrattades en hel del. Fika dax och det blev både chokladbollar, glass och marsmallows som jag tagit med eftersom jag fyller i helgen. Populärt blev det kan jag lova. Sen sjöng hela Ängslyckan för mig ute på gården och jag fick jättefina blommor från Gläntan fröknarna och en superhäftig termos + en hel del teckningar förståss.


Blommor plockas till stången


Blåklint


är den inte vacker?


Mina födelsedagsblommor


termosen, dock väldigt suddig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback