Grill och fotbollsfest

gårdagen blev supertrevlig. Vi började med att se på matchen och mumsa på den fruktbricka jag gjort. Var riktigt smaskigt, och de flesta valde fruken framför chipsen :) Jag är väldigt ointresserad av fotboll men jag satt med hela matchen, Tyvärr slutade den ju lite olyckligt. Vi startade grillen och killarna satt ute på balkongen och fuxade maten medans vi tjejjor höll oss inomhus och diskuterade lite göteborgs-planer. Vi hade verkligen hur kul som helst hela kvällen. Lyckadkväll. Kommer nog bli en hel del sånna här härliga kvällar under sommaren. Några bilder tog jag inte, men Linda var duktig med kameran så hon får skicka över : )



LINDA!!! CHRISTIAN ÅKER GÄRNA MED TILL GBG, BARA MICKE KVAR ATT ÖVERTALA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback