Bono på äventyr

Det har varit en jäktig dag idag. Hade bestämt att ta med mig Bono hem till mamma och pappa. Sola lite(för min del då), och springa runt i gräset(för hennes). När jag skulle ta på henne selen och kopplet var det puts väck, letade övertallt men det fanns verkligen ingenstans. Så jag tog med mig pappa och åkte upp till viberga, han fick sitta i bilen med lilla monstret medans jag shoppade ett nytt koppel med sele. Vart ett rött, precis som det gamla. Dock lite för stort, men det funkade. Vi hade en underbar dag ute i solen och Bono klättreade i träd och gömde sig bland rabarberna. Men nu sover hon sött och lär nog göra i nåra timmar.

image439

image440

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin design du fått nu =) Hihi vad söt fasters lilla gull är när hon är ute på äventyr =) Vi är i stugan nästa helg så då kan vi inte grilla, men hur har ni det helgen efter det? Alltså helgen innan midsommar.

Postat av: Alexandra

söt katt :)

2008-06-02 @ 10:59:04
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Fani

åh vilka jättefina bilder. så jäkla söt kisse :)

2008-06-03 @ 03:09:00
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback