Allt går så fort.

Det har vart fullt upp sedan i Torsdags så bloggen har blivit lidande. Som vanligt :P Har lite bilder från min kusins student men dom får jag visa en annan dag. Igår var famors sista dag här i finspång så vi var hemma hos mamma åh pappa hela dagen. Åt jordgubbar, grillade och spelade kubb.

Idag har vi verkligen bara slappat. Sovit flera gånger under dagen, bara legat och hållt om varandra. Så härligt att vi båda är lediga hela helgen. Grillade nu under kvällen för att fira vår två års dag. Imorgon ska vi kanske in till stan en sväng och shoppa lite. Sen hörde jag Christian sa nått om att jag skulle få välja en 2års present :) Han är för underbar.

Nu är det inte många jobbdagar kvar förens jag får semester. Hela juli är jag ledig, ska börja vecka 32 igen på Gläntan och sen får vi se hur länge jag blir kvar.

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack så mycket gumman :) Tack så mycket! Nej, det blir jättebra! Tisdag säger vi då! Nej, jag fick ju inget :/ Men jag tänkte göra som du i höst sedan, skulle vilja vikariera lite. :) Kisses!

Postat av: Elin

Grsttis :) Hoppas ni hade en bra dag ^^

2008-06-08 @ 15:56:32
Postat av: jessica

ja, men det lir jättebra :) jag måste bara kolla lite hur länge min brors skolavslutning håller på men jag kan ju slå en signal :) Kisssses! *

2008-06-08 @ 20:18:32
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback