S e m e s t e r

Godmorgon!

Första dagen på min semester och det spöregner. Hur kul är det på en skala? Nu kunde jag ju lika gärna jobbat. Nevars, nu kan jag sitta inne hela dagen utan att få dålig samvete för att det är fint väder och då ska man vara ute. Jag skulle mer än gärna ha någon girly dvdbox att kika på nu, så ge mig lite tips :) Har ju redan sett Desperate housewives säsong 1-4, Vänner 1-10, Sex and the city 1-6, One Tree Hill 1-5 och Gossip Girl.

Till imorgon önskar jag mig solsken och ett stor glass.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med semester :)

The L-word är en bra serie.



Ha de bra :)

Postat av: Linda

det låter himla skönt med semester nu, det hade jag också gärna haft hehe. Haft en bra helg?

2008-07-07 @ 16:24:29
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback