Stan tur och retur och ny mobil

Igår eftermiddag förljde chrille och jag med pappa in till stan för att hämta några dörrar han köpt,
vi tyckte att han behövde lite sällskap och sedan ville vi ju äta på Mcdonalds ;)
Vart lite trångt i bilen men det gick finfint!

Jag har bestämt mig att nu ska jag ha abonemang på min mobil, det är bra att alltid kunna ringa utan att behöva oroa sig för att pengarna ska vara slut. Dessutom använder jag den inte allt för ofta så det blir inga höga räkningar heller. Som det är nu räcker 100 kronor oftast 2 månader. Tänkte gå bort till Örjan sen och se vad det finns att välja på, är så trött på min mobil(trots att jag köpte den i sommras) så jag ska väl välja ett abonemang där man "får" en mobil också :)

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: jaaa visst fast egentligen heter ju klockan "new york" men den är grymm hur som helst xD
jag har oxå abbonemang, känns bra att alltid ha pengar på mobilen tkr jag :) ha de bra! kram

Postat av: Fani

haha några dörrar, det lät lite komiskt xD ^^ mcdonalds is the shit , mehe 8) abonnemang har jag med, skönast så & så praktiskt liksom. pusspuss!

2008-01-24 @ 23:06:35
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback