Födelsedagskalas

Igår kväll hade vi födelsedags kalas för Andreas och Christian.
När vi gick dit blåste det som bara den, men det var också allt vi märkte av stormen.
God mat, dryck och prat gjorde kvällen ruggigt rolig, som alltid hos familjen axelsson/hammarlund!
Vi bestämde lite inför bowlingen nästa lördag, och det ska bli så himla kul, trots att jag inte spelat på hur länge som helst. Men förhoppningsvis är min andra hälft tillräckligt bra så han jämnar ut mina dåliga siffror, då vi tävlar parvis :)

Hela morgonen har vi städat och rensat garderoberna, så nu är lägenheten bebolig igen.
Vi har även fått undan den sista banankartongen, vilket är det bästa av allt.
En promenad ner till Ica för att handla lite, vilka vårkänslor man fick! Solen sken och det var faktiskt inte alls kallt.
Skulle kunna vart ute flera timmar i detta väder. Får hoppas det håller i sig nu!

Kommentarer
Postat av: Fani

ja precis, då vet man bättre hur man lägger en snygg make up sen :) haha ja det borde du göra ju ;) ja men prinsesstårta är ju minst lika gott ja, so what the heck ;D nej vita rosor är ju rätt ovanligt faktiskt, det är ju det som gör dem lite speciella sådär :) låter som ni haft ett jättetrevligt födelsedagsfirande & fan vad kul med bowling. längesen jag bowla nu, måste erkänna att jag är lite av ett proffs, haha xD tror däremot det mest handlar om tur & inte skicklighet :p puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback