Det var länge sedan, därför kör vi en lista!

hårfärg: röd-brun
ögonfärg: blå, bara blå.
beroende av:  pepsi max och Christian
hur mycket smink använder du dagligen? foundation, puder, mascara och läppglans.
vad har du ätit idag? 2 mackor och 1 glas juice
dagens klädsel: Svart stor tröja och grå strumpbyxor
senaste låt du hörde? Lars Winnerbäck - om du lämnar mig nu
vilka hårfärger har du haft? Svart, brunt, brun-rött, blondt
vad gör du på helgerna? Umgås med Christian, och annat skoj
brukar du bädda sängen? Oftast
hur mår du just nu? Mycket bra :)
senaste bok? Vänninan
vem vet mest om dig? Christian och Hanna
vem var den senaste personen du umgicks med? Christian och Bono
piercings: Det har jag ingen
tycker du om någon? Ja, det är klart.
önskar du att du bodde någon annanstans: Neej, är väldigt nöjd som det är
trivs du med hur du bor? samma som ovan
tycker andra att du är attraktiv: ska man tycka det?
vilket shampoo använder du: Sunsilk
vad är du rädd för: spindlar är väl inga favoriter
var är du nu? hemma hos Christian
saknar du någon nu? Jag saknar Christian så fort vi inte är tillsammans
vad har du för framtidsplaner? måste börja plugga!
vad drack du senast? apelsin juice
vad har du för planer till helgen? kalas, kalas och mys
har du en hårborste i din väska? Nepps
vill du ha barn? Ja, det vill jag absolut.
vilken färg har du på dina underkläder nu? Röda
har du nypt någon i häcken: Det har jag säkert.

image267

Kommentarer
Postat av: Elin

Vårat internet har varit avstängt , vi har bytt från finet till telia :P

Postat av: Fani

jajamän, visst är det sminkningen ja :) tack sötnos, tycker också det vart riktigt bra. dom använde ju så många olika produkter, man ville ju liksom ha allting och verkligen manade allt hon som sminka mej berättade & sa hur hon gjorde liksom. det är jättekul, det borde du önska dej i födelsedagspresent eller något! :) jag har faktiskt inte heller några piercings, inte äns hål i öronen, men det ska jag ta hehe :) hade bra gumman puss

2008-01-19 @ 14:23:19
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback