Bowlingfest

Vid 6 tiden intog vi bowlinghallen alla 13, Sandra var sjuk annars skulle vi vart 14. Vi började direkt med parbowlingen som resulterade i väldigt många strike (inte konstigt när vi var så många), en massa jubel och en hel del tävling. Efter 2 serier räknade vi ihop varje pars poäng och kom på så sätt fram till en segrare, nämligen Stefan, på andra plats kom Linda och Micke. Jag och Christian lyckades faktiskt knipa bronsmedaljen även om det nog inte var så mycket min förtjänst.  Det var en hel del dricka, lite för mycket för vissa kanske, men så ska det ju faktiskt vara :) Linda var chaufför och agerade därför fotograf vilket hon gör väldigt bra !
Jag fick också några skapliga kort trots att det var svårt när det var dåligt ljus, och folk rörde på sig.

Efter parbowlingen utmanades det en hel del, det vart kamp mellan bröderna Axelsson, Elin och Micke körde på en bana, Mamma och pappa mot Mari och Lasse och jag och Linda spelade med Gun och Johan. Jag kom iallafalla inte sist och det är jag nöjd över. Det flesta hann nog spela mot varandra innan klockan slog tio och det var dags att gå hem.

En helt underbart kul kväll :)

image275

image276

image277

image278

image279
resten finns på
bilddagboken :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad är det för adress dit då?:0)

2008-01-27 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback