Tisdag

Tisdags morgon är nog de bästa mornarna (efter lördag då), älskling börjar sent och vi äter frukost ihop, busar, och har riktigt kul är härligt att 1 dag i veckan få ligga kvar lite extra och sedan gå upp tillsammans. Vi hade en massa gott till frukosten idag, små fruktpåsar (typ sånna som finns på MC donalds), min favorit ost, apelsinjucie, mina favvo mackor och minimorötter. Kan det bli en bättre star på dagen?

Igår kväll när vi skulle lägga oss, smög älskling fram en tidning som han köpt til mig, bara så där. Lite vardagslyx i tillvaron och inte nog med det, till kvällsmat hade han lagat tacos, och köpt körsbärstomatar. Han skämmer verkligen bort mig.  

image305

Kommentarer
Postat av: Fani

oh herrejisses, det första jag ser är typ världens grymmaste bal-klänning! gudars, riktigt fin, verkligen. satt ju skitbra på dej med :) (y) ja det låter jäkligt soft med frukost & sovmorgon tillsammans, kan förstå att du gillar tisdags mornarna då :) oh vad mkt gott, de var mer än min sketna lilla macka det x| tidningar, överraskningar & tacos tycker vi om :)(Y) jättesöt bild på er. tog föresten en bild på tightsen till dej så du skulle kunna se dem lite bättre höhö 8) tänkte lägga in i bloggen senare idag, så håll utkik gumman! pusspuss

Postat av: Disa

Riktigt fin klänning , verkligen!:D ha det bra

2008-02-06 @ 15:30:31
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback