Super härlig lördagskväll

Vi hade så jäkla kul igår så det inte är sant :)

Vi lagade mat tillsammans alla fyra så det gick riktigt fort och smidigit, men lika bra var väl det då jag var superhungig. Vi satt och tjattrade och åt samtidigt så det tog någon timme att få i sig maten. Började spela lite kort, vilket var hur länge sen som helst som jag gjorde så det var kul. Dax för melodifestivalen men grabbarna bangade och spelade tv-spel. Då slapp vi iallafall deras tjat om hur dåligt allt var, Elin och jag hejjade på samma låtar, även fast jag inte tyckte det var nån spciellt bra låt med igår.

När tvprogrammet var slut fortsatte vi kortspelandet, vi pausade mitt i en omgång av plump så det skulle ju spelas färdigt. och jag kom faktiskt 2:a är heltnöjd med mig själv faktiskt! Hahah. Christian drog fram BarnGeni, dock blev det inget längre spelande av det. Var ursvåra frågor trots att det var för barn. Andreas ringde efter taxi som skulle ta en halvtimme, så vi satte oss och pratade lite. Så klockan var väl runt halv 12 när dom begav sig hemmåt. Efter mycket skrattande, smaskig mat och goda drinkar.

Nu ska jag ta tag i röran från igår och sedan lägger jag in bilderna ifall jag lyckades ta någon bra :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppenkväll det där =) Har ni haft en bra helg i övrigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback