Sjuk

Kännde mig lite små snorig när jag vaknade upp i lördagsmorses, men jag trodde allt att det skulle gå över under dagen. Det blev istället värre, kännde mig jätte varm inne på Ikea. Dock var det ju inget konstigt då det var smockat med folk. På kvällen när vi monterade ihop möblerna var jag lite slö och då förstod jag att en riktigt förkyldning var pågång. Snorde hela natten och både jag och Christian sov därför riktigt dåligt. Var tänkt att vi skulle kolla när Emil brottades, men det fanns inte en chans att jag skulle orka det.

Hela dagen låg jag ner, antingen i soffan eller i sängen. Usch det är så nedrans tråkigt att vara sjuk. Kommer nog tyvärr bli samma sak idag!

Kommentarer
Postat av: Fani

ush din stackare då :/ hatar att va förkyld, var jag i flera veckor vid jul ju, skitjobbigt. skapligt tacksam att den försvunnit nu. bra att du lyckades fynda lite på ikea ändå ju :) puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback