Onsdag

Har precis tagit mig en varm, lång och skön dusch och det gjorde gott för min sjuka kropp. Jag hoppas att jag blir frisk så jag slipper hålla på oh tjata om det stup i kvarten.

Ska ta på mig varma kläder, sminka mig lite och seda gå hem till min älskade älskling, gosa ner mig bredvid honom i sängen. Var ju tänkt att vi skulle gå ner på centrum och fika, men vi får se om jag orkar det. Ska ju jobba på eftermiddagen och då måste jag vara pigg och kry i skallen. Helst av allt skulle jag vilja ligga där under täcket hela dagen, men det går ju tyvärr inget vidare.

Har äntligen kommit på vad jag ska ge Christian på Alla Hjärtans dag :)


Kommentarer
Postat av: Fani

det förstår jag, klänningen var verkligen hur fin som helst, färgen, formen & allt :) synd att balen inte var något vidare kul då. haha vad kul, gulligt med överraskningar ju :D ja, det var nog exakt ungefär ett år sen jag köpte tightsen nu ja, hehe 8) nu har jag lagt in en bild på dem i bloggen, juuust for uu, haha ;D glass & halstabletter låter som en bra ide tycker jag, de hjälper nog lite på traven iaf. jaha, nej det är sant, kan förstå det. haha eller hur, ett café utan semlor på självaste fettisdagen är ju tamejfan skandal xD ^^ nej men det var ju en överraskning av den negativa sorten om man säger så, ville ju så gärna ha en semel-jävel, gaha :P jo tack, baguetten var riktigt god den & kan lova att den försvann från tallriken i ett nafs, moha ;) jaa tights äger jeans, så äre ba. en varm skön & lång dusch lät riktigt härligt du, sånt botar ju nästan det mesta. vad mysigt, skönt att få ligga hemma med killen en stund innan jobbet ju :) hihi, vet också vad jag ska köpa till almir i alla hjärtans dag present faktiskt (; hade bäst gumman puss&kram!

Postat av: Fani

hehe ja precis, de liknar ett par tajta stuprörsjeans ja. men det är ju bara bra att de är så verkliga, eller vad man ska säga, det är ju det som är meningen med dom 8) oh ett paket piggelin & mys med killen låter som den perfekta medicinen du ;) hehe ja du, det är en lite barnförbjuden present jag har tänkt mej, om man säger så (A) haha :p nej men lite choklad-kroppsmålning & annat trevligt man kan hitta i den där affären vid kicks i domino u know ;) sen hade jag tänkt fixa något gott att äta till oss, tända ljus & ladda med en bra film :) sthlm, shopping & mat låter ju som den perfekta alla hjärtans dag, vilken toppen ide hörre du, det lär han ju verkligen bli jätteglad för :) han kommer nog säkert på något jättebra till dej med, eftersom du sa att han var duktig på överraskningar med, hehe :) (y) ja vi tjejer är ju lite mer materiella av oss sådär, håller jag med om. jag önskar mej något fint klädesplagg, smycke eller underkläder. vad önskar du dej då? :) puss&kram!

2008-02-06 @ 20:42:48
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback