Ombytta roller

Imorse var det älskling som låg kvar i sängen medans jag var tvungen att stiga upp tidigt. Känndes ruggigt konstigt att det var jag som stod där färdigklädd, och pussade älskling hejdå. Är så van vi att det alltid är tvärtom.
Bonisen var inte alls glad, hon ville mer än gärna följa med mig och jag fick mota henne i dörren, puttan in hennes huvud ett tjugotal gånger innan jag tilslut lyckades stänga dörren och traska iväg i mörkret.

Var helt slut när jag kom hem från jobbet idag, förstår inte vad det är med mig. hur tidigt jag än lägger mig känner jag mig aldrig helt utvilad vilket är hur jobbigt som helst. Men det är väl den där nedrans förkyldningen som fortfarande spökar.

Ska nog jobba på Gläntan på torsdag också, iallafall som det ser ut nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej du har helt rätt i att Tiger inte tycker om Buster. Första gången de träffades gick det bra ända tills han slickade på henne, hon blev så arg över att få en massa hundbaciller på sig så hon slog till honom med högertassen hehe =)
Hur är det med förkylningen nu då?

Postat av: Fani

naw söt du är, tack så mkt! :D eller hur, man längtar verkligen som fan tills sommaren, helt sjukt alltså. jag ska nog spendera det mesta av min i grekland i år, har du några planer inför din sommar? :) men BUS är ju bra det med, vissa produkter funkar ju verkligen iaf & det finns ju de som luktar mindre också (Y) har du prövat ACOS från apoteket? den är jättebra! så jobbigt när man verkligen försöker lägga sej skapligt så man ska känna sej utvilad nästa dag, men inte gör det sen ändå :/ förkylningar har ju förstås en viss tendens att göra en rätt hängig & trött med, hoppas det går över snart raring! hade bäst puss&kram:)

2008-02-13 @ 15:35:11
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback