Jobb och semeldagen

Var skönt och komma iväg till jobbet, då slapp man tänka på hur man egentligen mådde. Var lungt på eftermiddagen så det gjorde inte så mycket. kunde sitta rätt mycket stilla. Ska jobba imorgon med men på Tallbacken, blir ett eftermiddagspass. De ringde precis innan jag stack till Gläntan, lite otur då jag annars kunde fått en hel dag där. Men det är sånt man får ta helt enkelt!

Ska strax hem till min älskling, hoppas på att han funderat ut någon smaskig mat till kvällen. Först pratade vi om semlor efter som det är semeldagen imorgon och vi inte ska ses då, men sedan kom han på att vi kan ta det på onsdag istället. Gå till ett café och äta semlor. Riktigt mysigt. Förr när Chrille bodde "på centrum" vart det ofta att vi åt frukost på nått café på helgerna, eller köpte med oss färskt bröd hem. Det sker ju inte lika ofta längre tyvärr, men då är det destå bättre när vi väl gör det.


image232 image287
blondie me. Usch , det var inget för mig!                                    This is more my style :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket mycket finare i brunt hår :)

Postat av: Fani

haha alla dagis & förskolor har så roliga namn ju xD jag praoade på ett ställe som hette något skit-flummigt jag dessvärre inte kommer ihåg, moha ^^ ja, det blir ju mer speciellt då man tar en frukost ute & så, då&då istället för hela tiden liksom. mysigt ju! :) håller med om att du nog passar bäst som brunett, men som blondin var du skapligt het med förstås ;) hade bra gumman puss!

2008-02-06 @ 07:44:05
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback