Home

Känns skönt att komma hem tidigt idag efter alla långa eftermiddagar denna vecka. Tyckte lite synd om Jessica och Emelie som får stanna ytterligare några timmar. Men det har varit en lugn dag, jag och Jessica har suttti och tjattrat och det var hur kul som helst då vi inte setts på superlänge.

Igår hade christians beställt hem en ny säsong av Arkiv X, så nu kommer det väl bli en hel del tittandes på det. Var lite trött på det för några månader sedan, men efter det uppehållet var det faktiskt riktigt bra igen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter bra att en ny säsong är på väg =) Allt bra annars då?

Postat av: Fani

arkiv x, tittade jag lite på då jag var liten, men jag minns att jag tyckte det var jättetrist. men det var väl förmodligen för man var liten, det var lite otäckt from time to time och man hade väldigt svårt att begripa själva handlingen i avsnitten. men nu kanske man borde ge det en chans :) hade bra söt pöss

2008-02-07 @ 16:05:21
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback