Home alone

Har blivit dåligt med sömn inatt då jag haft en på var sida som snarkat, den ena högre än den andra. Först hör man Chrilles höga snarkning(p.g.a förkyldningen), sen bara några sekunder efter höra man en lite svag snarkning från Bono som tagit plats under elementet. Vid halv 3 tiden inatt rymde jag till soffan.

Idag är det jobbar söndag för Chrille vilket betyder att jag är ensam, riktigt trist faktiskt! Men jag har redan hunnit diska, bädda sängen och fixat vid datorn. Ska dammsuga lite senare. Man får ju iallafall någonting gjort :)
Som tur är har han lämnat mig med en hög nya filmer och frysen full med glass, ett paket piggelin, Ben och Jerrys cookie dough, tiramisu och vaniljglass med krossad choklad. Nu förstår ni vad jag kommer göra hela dagen!

här kommer bilder på nya köksmöbeln.
image313

image314

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin köksmöbel!
Jag trodde inte detta var sant, när jag läste det först.
http://junitjej.blogg.se/1202628385_tinky_winky_homosexue.html
Helt otroligt, eller hur?

Postat av: Assi

oxå ensam hemma :) förutom hunden^^

2008-02-10 @ 10:08:53
URL: http://getloow.blogg.se
Postat av: Fani

tack så mkt, vad gullig du är!:) hehe jasså, jo det är rätt kul att han gillar att ta bilder & så, han brukar liksom säga "vi tar kort!" ibland, det är gulligt :) men ibland är han inte alls kamera-pigg haha, men sånna dagar har vi ju alla ;p jaha, fan det var jävligt billigt du :p oh ja, visst är det verkligen jättegott? i love it! oj vad mkt god glass du hade då, blir smått avis här borta vill jag lova, har världens sötsug just nu, så lätt att man får det såhär sent på kvällen ju. haha så jobbigt när folk snarkar ju, man blir helt galen! vilket mysigt kök ni har då :) puss&kram sötnos!

2008-02-10 @ 23:45:13
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback