Full rulle

Enda sedan jag kom hem vid 20 i fyra har det vart fullfart. Först iväg och handla och hälsa på chrille på jobbet, direkt vidare till moster, morbror och kusiner för fika, därifrån till nästa affär för att inhandla det som glömdes förra gången. In i bilen hem och hjälpa mamma med maten, för att sedan äta den. ta en dusch och nu sitter jag här. pust och stön. Skulle slockna direkt om jag la mig i sängen nu. Är supertrött trots tidig kväll igår.

Tackade faktiskt nej till jobb imorgon, jag har faktiskt jobbat varje dag denna månad och är helt slut, påväg att bli sjuk ochskå till på köpet. Visst tänker ni, att sedan när man får fast jobb MÅSTE man jobba varje dag, och ja det är sant. men då har man sitt schema, sina tidiga respektive sena dagar. Som vikarie kan man ha tre stängingar i rad samtisigt som man den fjärde dagen ska öppna klockan 6. och det tar på krafterna ska ni se. Så imorgon blir det en ledig onsdag tillsammans med min älskling. Har ju faktiskt 2 långa pass kvar denna veckan. Och ioch med min nejtackning tipsade jag dom om Elin, så nu ska hon ta över efter mig onsdag-torsdag. Ska bli kul att ses på torsdag eftersom jag också är i samma hus den dagen. Sist jag träfade henne var när vi steg av bussen efter ullaredsresan i december.

Hade tänkt och fräscha upp mig lite efter duschen, smörja in mig med b.u.s, raka benen, fixa håret. men det fanns ingen ork. Dessutom är jag redigt trött på stanken av brun utan sol, kletet som aldrig vill torka och de gul/brun/oranga fläckarna som blir på armbågar, handflator och fotknölar. Jag vill ha sommar och riktigt sol.

60134-333
när man fart och flängt blir man lika trött som min bono :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska bli riktigt kul att träffa dig med! :D

Postat av: Elin

Jag har bara 2a boxen, ska köpa 1a med hade jag tänkt :) när jag får råd ;) Va?! dåligt :S

2008-02-19 @ 21:05:02
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se
Postat av: Anna

Ta och njut av en ledig dag och bara gör sånt som du vill.
De kan behövas ibland.

Hoppas du inte blir mer sjuk

2008-02-19 @ 21:13:14
URL: http://liilan.blogg.se
Postat av: Linda

Jo det är sant, man får ju ta och tänka på pengarna. Imorgon åker vi till stugan och ska stanna där hela helgen så det var nästa lördag vi menade att vi kanske kan hitta på nåt? =)

2008-02-20 @ 08:31:30
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback