Fredag

För dagen har jag planerat INGETING. Så himla skönt att bara kunna göra vad man vill. Måste ta det lungt och vila upp kroppen så jag blir frisk snart. Är ett sjuhelvete att sova med rinnande näsa, hosta och ont i halsen. Man vaknar var och varannan sekund.

Älskling hade med sig en liten present hem igår, The Break up, filmen med Jewnnifer Aniston och Vince Vaughn. Har sett den 2 gånger förut men ser den gärna igen. Man blir så glad av små överraskningar. Kanske skulle ta och se den idag, vore ju inte helt fel faktiskt. Men jag är också lite sugen att börja om från början med Desperate Houswives. Får se vilket jag väljer.

Så himla härligt med fredag:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gulligt av honom... sånt gör förkylningar lite lättare, eller hur... ha en underbar helg!

Postat av: Fani

oh vad skönt, älska fredagar ju :) ja ush hatar att sova när man är sådär ordentligt förkyld, det är liksom dömt för att misslyckas typ :/ minns inte så mkt av den filmen, men det är väl ganska kul ju. gulligt av honom med! puss&kram

2008-02-08 @ 14:23:10
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback