Fredag, åh så härligt!

Baby kom hem med ett stort "paket" från blomsterhallen, innehållande 2 av de största rosorna(likadanna fick jag första gången vi träffades), till det hade han ett kort somm det stod: Jag älskar dig Sanna /din föralltid. Tårarna var nära kan jag säga, i påsen låg det också belgiska choklad hjärtan och en ask med gelehjärtan. Filmerna fick jag ju i onsdags. Han var så söt min älskling :) Glass hade han också köpt som vi smaskade på.

Börjar halv 10 idag, skönt att kunna sova lite längre då jag börjat halv 8-8 varje dag denna veckan. Men det var ruggigt kallt ute sa mamma när jag ringde, så det blir att pälsa på sig ordentligt idag.

image324
färgen är missvisande då jag tände lampan, de är egentligen mörkröda.

image325 image326
image327

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå det är bara bra med oss. Jag var ute och gick med Tiger i förrgår i solskenet, det tyckte hon om hehe =) Har Bonis varit ute nåt på sistone?

Postat av: Linda

Hehe jaså? Bonis blir nog glad över en ny fin sele. Jadå Tiger tycker alltid det är kul att gå ut =) Vad ska ni göra ikväll då? Vi hade ju tänkt åka på bio först men det verkar inte bli nån nu =( Micke och hans kompis martin skulle visst spela tv-spel istället. Får bli en annan helg istället.

2008-02-16 @ 09:10:51
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback