Åh så var det Måndag igen

Jobbat hela dagen på gläntan, ska vara där imorgon och onsdag kanske även Torsdag beroende på när de blir friska. Vi var ute hela förmiddagen och det var så jäkla skönt i solen. barnen kastade av sig vantar och en del sina mössor för de tyckte att nu var det vår. Riktigt så varmt var det väl inte, men de sprang ju runta hela tiden så de inte frös.

Är sugen på att baka en Hallonpaj, men har tyvärr inget bra recept. men det är väl inte svårare än att göra en blåbärspaj och byta ut bären bara. Bore funka utmärkt. Får se om jag tar mig ork till det.

Min kamerasladd är hos Chrille, ska inte dit förens senare. Så det blir inga bilder idag!

Kommentarer
Postat av: Fani

hehe jodå its cute (; jag tycker erat kök ser toppen ut just the way it is :) ja igår var det verkligen så jäkla skönt väder ute, man blir så glad då man märker att det blir varmare & ljusare utomhus! hallonpaj vara micket gott 8) låter som det borde funka ja (y) pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback