Tv-nörd

Vart en jättebra dag och inte alls kännts så lång trots att jag inte steg utanför dörren på ängslyckans förens vid 6tiden. Marie, Marita och jag var och köpte sallad på lunchen, och eftermiddagen ägnade vi åt datorn. Fixade med lite bilder och jag lärde dom att bränna in bilderna på skivor som barnen ska få när de slutar dagis för att börja skolan.



Ikväll börjar äntligen Desperate Housewives igen, dubbelavsnitt, vilka jag dock redan sett. Men det skadar inte att se vad som händer på Wisteria Lane fler än en gång. Har även ett nytt One Tree Hil avsnitt som väntar på datorn. Kan inte annat än att bli en toppen kväll.

Såg klart One Tree Hill säsong 1 igår så den andra säsongen ska inhandlas inom kort.


Kommentarer
Postat av: Elin

Försök inte, såg att din cykel var borta redan halv 6 ;) Vad kul att du får jobba så mycket nu! & Att desperate housewives börjar ikväll :D

Postat av: Elin

Haha, ja det är klart :P Uschja, den stackars flickan är från 6.30 - 18.00, det är ju sjukt :S Jo, det är träligt, men kul att det börjar igen iaf :D

2008-04-15 @ 19:52:55
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se
Postat av: Fani

vill ju ladda ner desperate housewifes, men det verkar inte gå nånstans dessvärre :/ antar att man får köpa boxarna om man ska kunna se det från början, vilket jag ju så gärna vill. one tree hill småkika jag lite på tv här om dagen, det var nog någon repris eller något, måste säga att jag faktiskt aldrig tyckt det verkat speciellt bra, men det kanske man tycker om man följer det liksom, men njae, de avsnitten jag sett säger mej ingenting, haha. för mej är det oc & greys anatomy först och främst 8) pusspuss!

2008-04-16 @ 07:31:44
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fia

one tree hill , är så bra ! Jag är inne på fjärde boxen : )

2008-04-16 @ 08:03:39
URL: http://sofiaamandalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback