today i'm wearing this

image385
 


Kommentarer
Postat av: jessica

hej babe! :) jag har jättesvårt för att svara på tomas mobil, det är så små knappar och med mina naglar du vet :) jag kan ju slå en signal till dig imorgon eller något så kan vi ju ses kanske på torsdag för har rätt mycket att göra :/ sedan blir det väl regn på fredag tror jag. haha! :D KissKissKiss

Postat av: jessica

fin outfit föresten :) gult är så fint!

2008-04-22 @ 21:05:30
Postat av: Fani

har inte heller hunnit planera något till valborg ännu, men festa blire iaf! har en kompis som fyller år på lördagen den helgen med så det blir nog rätt mkt party ;) eller hur, grilla är ju perfekta valborgs-sysselsättningen, maha 8) det var rätt billigt för ett par jeans ju, vad bra (y) känns ju kanske lite mer "rätt" med ljusa jeans nu då det är så varmt ute, men håller med om att mörka jeans är allt bra snyggt det med, any time. jasså, från barnavdelningen? där kan man ju faktiskt fynda, sånt är alltid kul alltså. tack sötnos! fy sjutton vilken söt outfit, jag tror jag schmäller av, haha! x| the shoes with the "dress", adorable :D pusspuss

2008-04-22 @ 23:20:13
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback