Tappat rösten

Det är tur att jag inte är någon videobloggare, för då skulle det bli en film utan ljud. Min röst är nämligen spårlöst försvunnen. Det började igår när jag vakande och kännde mig lite hes, men jag klarade mig hela dagen och folk förstod mig trots att jag kraxade värre än en kråka. Jag fick order av Chrille att lägga mig tidigt för att vila både mig själv och rösten. men trots detta vaknade jag imorse och får knappt fram ett ljud. Jag kan viska väldigt tyst, men bara några ord sen dör rösten ut. Vi får hoppas på snälla barn idag :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, krya på dig babe! Är du förkyld också? Jag tänkte vi skulle gå en promenix men jag har ju inga pengar på mobilen och Tomas är inte hemma :( Kisses! *

Postat av: Linda

Jadå Tiger tycker om glass, speciellt när den smällt så den inte är för kall =) Tycker Bono om glass då? Usch vad jobbigt att tappa rösten, har dne kommit tillbaka än?

2008-04-25 @ 07:50:30
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback