Sovmorgon

Sovmorgon igen, börjar nästan bli lite bortskämd med det ;) Nevars, men jag stänger ju ängslyckan idag så det blir ju lika många timmar ändå. Ska vara på småbarn nu på morgonen, något jag längtat efter faktiskt, lite kramar är aldrig fel ;) Gläntan har planeringsdag idag så på lunchen ska jag, marie åh marita ut och äta någonstans och  på eftermiddagen är jag med dom och planerar. Kul att jag också får vara med och påverka.

igår när jag kom hem från jobbet stog ett fat nystekta pannkakor på bordet, mumsigt värre. Min pojkvän är nog tamefan den bästa som finns. han vet vad som piggar upp en annars grå och trist måndag.

Fick mitt ellospaket igår, linnet var ju dock lite stort men det funkar ju som klänning. sängkappan piffade uppp sängen nått enormt, och hela rummet fick en "hotell-känsla" över sig :)

image378

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du får gärna vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra dag!

Postat av: jessica

vad fint linnet var babe :D

2008-04-15 @ 20:41:57
URL: http://jessicawaleij.blogg.se
Postat av: Fani

åh vad gott och trevligt med pannkakor då man kommer hem :) (y) vilken storlek beställde du linnet i? det var ju jättelångt! :O så långt trodde jag verkligen inte det skulle va, nästan som en klänning ju. men den gula var ju mkt finare, ångrar nästan lite att jag beställde en blå nu..ja inte för det verkar som jag kommer få hem nåt linne överhuvudtget, men anyways x( kan tänka mej att det blev lite hotell-aktigt med den där snygga sängkappan ja, schnyggt ju! puss & kram sötnos :)

2008-04-16 @ 07:34:47
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback