Sommarvärme

Skönt med kort jobbdag idag. Har sedan dess legat och pressat in solstolen. Känner att den faktiskt tagit, dock har jag otur att inte bli brun, bara mindre vit. Bikinlinjerna syns väldigt tydligt :) Imorgon gar vi valborgsfirande på dagis, det blir sång och korvgrillning myspys. Är de samma värme som idag blir det att gå barbent imorgon.

Rektorn meddelade idag att de ännu inte hittat någhon ny personal till Gläntan. Yes för mig. Så Marita har fotat mig och satt upp min bild bredvid övriga personalen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon hade redan frågorna där, och så skulle jag hämta betygspappret där med så var tvungen att åka dit. så typiskt att hon var ledig då med. men nu har man fått frågorna :D kramar

Postat av: Linda

Va skönt att sola lite =) Vad ska ni hitta på ikväll då?

2008-04-30 @ 16:20:20
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Anna

Åh va roligt.
Hoppas du får ett fast jobb där snart. :)

2008-04-30 @ 23:15:57
URL: http://liillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback