Sol, sol underbara sol

Vart mycket jobb denna veckan, och eftersom vi haft ett sånt underbart väder har vi vait ute nästan hela dagarna. Det är verkligen superhärligt att sitta ute på gården medans barnen springer omkring och njuter lika mycket som oss. Om det här kunde få hålla i sig nu, ingen mer snö. usch och fy!
Ska jobba på Gläntan hela nästa vecka också, superbra tycker jag. är skönt att hålla sig i samma hus lixsom.



Måste säga att jag är väldans superduper sugen på lite shopping just nu Har faktiskt en hel del kvar på kontot så jag skulle kunna unna mig det. tyvärr har vi ingen bil hemma denna helg då pappa och lillebror är i Mora på brottartävling, och åka buss har jag ingen lust med. Får se om jag klickar hem lite på internet istället. Har ju faktiskt 2 paket som borde komma snart,ett från HM med mina skor, och så från CDON med en One Tree Hill box. Kanske dimper det ner i lådan denna veckan. Är också nyfiken på skattepapprerna, ifall jag får tillbaka något.

Grillkväll idag hemma hos Mari och Lasse, underbart!


Kommentarer
Postat av: Fani

almir bor i östermalm, exakta adressen vet jag inte, men det är jättenära den stora parkeringen, den där nyöppnade matgallerian jag inte minns namnet på nu & "babylon" du vet. ja visst ja, tror du nämnt det förut, att du inte är så förtjust i pizza. det är sant, man tröttnar lite på det efter ett tag, ingen direkt varierande mat med massa olika tillbehör sådär som kan va gott att ha, but i still love i though ;) eller hur, it's freaking lovely! i april ska det vara precis såhär, soligt och fint. haha jasså. ja internetshopping är något jag verkligen börjat gilla alltså, jättekul ju hehe :) har du beställt hem något på senaste tiden då? vad hände med american appareal klänningen sen? härligt då man jobbar på dagis och det är fint väder, eftersom man måste va ute med barnen så mkt, så man slipper frysa häcken av sej, haha. kul att se barnen bli så glada utav det fina vädret med kan jag tänka mej :)
har stillat lite av mitt shoppingsug (om det nu går?) men jag har fortfarande världens lust att gå en runda och kika lite på stan, vill ha en ny snygg bikini! fan vad najs med grillkväll, ska jag också ha med julia lulle & disa faktiskt, vilket sammanträffande ;) gillar du one tree hill alltså? ganska många verkar göra det, har inte sett så mkt, men blir ju lite nyfiken. hade bäst puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback