Sleeping beauty

image379

Kommentarer
Postat av: Fani

åh tack raring :) nej, jag skulle få leveranstider från ellos angående linnet och koftan jag beställde, men har ej fått det än? förstår ingenting, ska mejla dem och fråga varför det dröjer så dant :s duktig du är som jobbar & står i tycker jag. är också rätt risen på att uppdatera nu för tiden känner jag , haha ;p jo då det är bara bra här med :) ja det var verkligen jättegulligt gjort av honom ju, sånt tycker vi om, höhö ;) 8) vilken härlig bild, värsta mys kissen huhu. konstigt att hon inte tycker det är obekvämt att sova på diskbänken dock, haha xp puss darling

Postat av: Linda

Vilken liten sötis hon är prinsessan =) Jag får ta och komme förbi nån dag snart och kolla in hennes nya ställning =) Vad ska ni göra för kul i helgen då?

2008-04-18 @ 09:37:21
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback