Shoppingen

Shoppingturen igår gick bra, riktigt bra tillochmed, Hittade superbra presenter till mamma och allt för mycket till mig själv. Ett par supersnygga jeans fick följa med hem vilket var behövligt, jag har så svårt att hitta jeans som passar så jag har under hela året förskjutit inköpet av ett par nya. Men igår slog jag till och känner mig hittils mycket nöjd. Lyckades också köpa ett par vårskor, mina fjärde denna vår, alla står dock oanvända och väntar på att få komma ut i solskenet. En söt sommar klänning och en bh köptes också.  Får inte glömma det bästa av allt, en ny väska för endast 149 rikstaler, lagom stor för att få plats med allt jag behöver, skitsnygg och bara perfekt helt enkelt.

Blev också ett lite dyrare impulsköp då jag hittade en underbar ryamatta till vardagsrummet. Kunde inte lämna kvar den även fast jag vet att Christian hatar allt vad mattor heter. Men jag och Bono är supernöjda :)

Kommentarer
Postat av: Fani

kul med nya jeans, skulle jag med behöva nu känner jag. håller med om att det kan va svårt att hitta jeans som sitter som man vill, maha ;p har också hunnit köpa flera par vårskor, men så svårt att låta bli, shoe-shopping är nästan den roligaste ju ;) du fick med dej en hel del snyggt hem låter det som, du borde lägga ut bilder på alltsammans, vore kul att se! :D pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback