Morrn Morrn

Morning darlings :)

Hoppas på ännu en underbar dag med sommarvärme. Gårdagen var verkligen toppen. på förmiddagen var vi i skogen och även där var det så varmt att i solen kunde man ha tshirt. Jag hade ett litet "hål" på 2 timmar då jag skulle jobba på 2 avdelningra igår så Hanna och jag bokade in en liten lunchdejt. var urlänge sedan vi träffades så det känndes så himla kul och bra att få prata med min bästa vän igen. Nästa fredag ska jag till hennes praktikplats och klippa mig, färga och slinga håret. Något jag ser framemot enormt. Måste bara bestämma mig för hur jag ska ha håret.

Gick tillbaka till Ängslyckan för att vara några timmar där innan jag skulle stänga förskolan för dagen. Vi var såklart ute och ända fram till 5 kunde man ha linne utan att frysa det minsta.

Har varit och solat nu på morgonen, bygga upp en liten bränna inför sommaren. Dock tycker inte mina pigment det utan forstätter att vara vita. Men iår ska jag inte ge mig, jag ska banne mej få lite färg ;)

image387
Hanna och jag sommaren 2005 :)

image388

Vi har ju förändrats en hel del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback