Klockan är inte mer än kvart över 1, och jag är redan hemma

Detta är min första sluta-tidigt dag på över en månad, så jag njuter reält nu kan jag lova. Känns som om man har nästan hela dagen fri när man slutar runt 1. Jag tycker verkligen det är en stor fördel med det här jobbet att man har så varierande tider. Jag är en morgon människa och börjar hellre tidigt och får gå hem skapligt, än att ha en långsovmorgon för att sedan jobba hela eftermiddagen.

I eftermiddag ska vi åka in till stan och jag ska nog köpa mig en Ipod, om jag hittar någon som fallr mig i smaken :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ha en "barnfri" eftermiddag.
Hoppas du får en trevlig eftermiddag/kväll i stan och att du hittar nån mp3 som faller dig i smaken :)

Postat av: Fani

alltid skönt att sluta tidigt ju :) håller med, hellre börja tidigt och sluta tidigt än börja sent och sluta ännu senare ! 8) ouh, ipods are cool, hehe. måste köpa mej en ny mp3 då min gamla är sönder, finns små jättesöta i olika färger på stan, vilken affär minns jag ej, men i någon såndär el-affär förstås. pusspuss!

2008-04-07 @ 18:15:13
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Linda

Håller helt med dig om att det är bättre att börja tidigt på morgonen och få gå hem skapligt =) Blev det nån ipod sen?

2008-04-08 @ 07:08:43
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback