I love the suuuuuuun

Tänk att jag får spendera arbetsdagarna ute i solen, ännu en anledning till att jag har världens bästa jobb. Sitta på en bänk i solskenet och titta när "mina barn" leker. Lovley, verkligen helt lovley :) Så länge vädret håller i sig tillbringar vi dagarna ute och går endast in för att äta.

Igår satt jag och pillade lite med Christians dator och fick helt plötsligt för mig att beställa lite kort, alltså våra bilder från digitalkamerna till papper. Blev ju såklart en hel del på Bonsan, men även några från england. Hoppas dom blir bra trots att många är från min mobilkamera.

Solat hela eftermiddagen, skönt jävligt skönt!

image386

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

Postat av: Linda

Vilken tur du har som får jobba utomhus när det är bra väder. Själv ska jag ju jobba inomhus hela sommaren så jag kommer se ut som ett lik medan du kommer vara brun och fin =)
Valborg ska vi åka till stugan men vi kommer hem på lördagen för sen på söndagen ska vi ju hem till mamma och fira Lasse som fyller år. Ni skulle också komma dit då va?

2008-04-22 @ 20:28:20
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Fani

ja vad skönt med mkt tid ute du. känns rätt trist när man sitter i skolan och ser solen lysa utanför, men som tur är hinner man vara en hel del i solen ändå! :) cool bild där snygging ;D puss!

2008-04-22 @ 23:22:25
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback